Проблем с лаг при ползване на Zoom на W10

10 мнения в тази тема

Публикувано

Привет, Windows 10 и като цяло MS се грижат да не ми е скучно.

Laptop HP, Core i3, 8 GB DDR3, SSD, Windows 10. По принцип работи доста бързо. 

За онлайн тъпотиите се наложи да ползваме Zoom.

След като работи със Zoom известно време започва да лагва, да влачи... Мишката едвам се движи. Преди инсталацията на Zoom,  нямаше яд.

В някакъв момент, проверява в таск мениджър, не даваше да има натоварване.

След затваряне на приложението продължава да влачи до рестарт. След това-кукуряк. 

Ползването не позволява рестартиране през 1 час. 

Въпросът:

Как да предотвратя, респективно избегна това забиване на Уиндоус 10? 

Или как мога при първи признаци да го оправя без прекъсване на приемането през Zoom?

Благодаря! 

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Провери дали след ползване около час не се е изчерпал наличния RAM, тоест да има т.нар. Memory Leak. Правят го некачествените програми. Друга идея - провери за ъпдейт на Zoom, ако вече ползваш последната актуална версия, потърси и инсталирай по-стара такава. Ако е добре - забраняваш ъпдейтите на програмата :)

3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Гледах за рама - беше заета 2,6 от 7,9 гб

Виж за версията ще пробвам. Тъпото е, че ще се ползва чак другата седмица 

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Бре и аз наблюдавам подобно нещо с BlueStacks (Андроид симулатора за Windows), но в по-лека форма. Ползвам го почти по цял ден и мине известно време и се почва да позапецва.  Компютъра почти не се товари. Не знам от къде идва, но го забелязах при Win 10 21H2, при 21H1 нямаше го това. 

С коя версия Win 10 си ?

2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

ZOOM AND MESSENGER и други софтуери за чат натоварват и при мен е така и не мога да хвана идеята на Майкрософт!!! 

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Лагването може би е свързано с натоварване на процесора, свързано с противоречие на програмите. Инфо от форумите - пробвайте да спрете OneDrive и вижте дали още има лагване... Също пишат и за лошо охлаждане на процесор или видео карта (в смисъл остаряла паста). При мен си работи нормално, засега.

2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Дака, провери в настойките на Zoom и спри хардуерното ускорение или ако ползвате браузърната версия, спри хардуерното ускорение на браузъра.

Зум не ползвам, ама ползвам Teams за работа и Precision 5560 забива зверски, ако не спра хардуердното ускорение .........

2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Довеера ще видя версията на уина, с Teams няма проблем. Инсталирано е приложението... Нямам време да пробвам през браузъра, че щерка ми е на онлайн уроци... СКъпи уроци

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

В крайна сметка разбра ли откъде е проблема, намери ли решение?

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Благодаря за този въпрос. 

Вчера нямаше проблем. Предполагам че нещо в отношенията между ОС и приложението се е слапало. Пак ще следя, но се ползва само в неделя 

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване