Постоянни сини екрани с различни грешки

8 мнения в тази тема

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!

Накаратко обяснявам ситуацията, става въпрос за лаптоп който беше с Windows 8 в последстве с ъпгрейд до 8.1 и след това пак с ъпгрейд до Windows 10.

След ъпгрейда до 10 лаптопа стана много нестабилен, без значение какво се прави (youtube, игра или просто си върша работа) машианта започна да крашва с един и същи няколко на борй сини екрани които се въртяха. Прегледах от какво идват грешките, ъпдейтнах всички възможни драйвери, появи се друга грешка която реве, че на някое закачено външно устройсто нещо не му е наред с драйвера, буквално махнах всичко: мишка, клавиатура, слушалки, външен монитор. Резултата остана абослютно същия. Направих чиста инсталация на Windows 10 като му спраях ъпдейте и на операционната система и на драйверите. Ръчно добавих драйверите от сайта на производителя, резултата отново остана същия. Подмяташе ми се излишна рам смених я с тази на лаптопа за всеки слушай, отново нищо. Тъй като вече се изчерпах от към идей Ви моля за помощ като прилагам инморамиця от dump файла извадена с WhoCrashed:

On Sun 2/14/2016 10:39:36 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\memory.dmp
This was probably caused by the following module: Unknown (0xFFFFFFFFC0000005)
Bugcheck code: 0x1E (0xFFFFFFFFC0000005, 0xFFFFF8019543B79B, 0xFFFFD000249A9F28, 0xFFFFD000249A9740)
Error: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error.
Google query: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED


On Sun 2/14/2016 8:24:36 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021416-14609-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32kbase.sys (win32kbase+0x14E0E)
Bugcheck code: 0x152 (0x402108B0, 0xFFFFF90140001078, 0x0, 0x0)
Error: CUSTOM_ERROR
file path: C:\WINDOWS\system32\win32kbase.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Base Win32k Kernel Driver
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.


On Sun 2/14/2016 5:10:42 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021416-14546-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32kbase.sys (win32kbase+0x34EBA)
Bugcheck code: 0xD3 (0xFFFFF961C42A8F10, 0x2, 0x0, 0xFFFFF8032AC8B782)
Error: DRIVER_PORTION_MUST_BE_NONPAGED
file path: C:\WINDOWS\system32\win32kbase.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Base Win32k Kernel Driver
Bug check description: This indicates that the system attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.


On Sun 2/14/2016 3:22:30 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021416-16328-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32kfull.sys (win32kfull!xxxDesktopThreadWaiter+0x14E)
Bugcheck code: 0xA (0x0, 0x2, 0x1, 0xFFFFF803902F1A07)
Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:\WINDOWS\system32\win32kfull.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Full/Desktop Win32k Kernel Driver
Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.


On Sun 2/14/2016 2:58:01 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021416-17343-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32kfull.sys (win32kfull!FQuadraticEqn+0x4F)
Bugcheck code: 0xA (0xE8, 0xFF, 0x0, 0xFFFFF803F4FC8B47)
Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:\WINDOWS\system32\win32kfull.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Full/Desktop Win32k Kernel Driver
Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.


On Sun 2/14/2016 1:02:22 AM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021416-19828-01.dmp
This was probably caused by the following module: mslldp.sys (mslldp!lldpWaitForValueToZero+0x30)
Bugcheck code: 0x9F (0x4, 0x12C, 0xFFFFE0013ADF7040, 0xFFFFD001088B19B0)
Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
file path: C:\WINDOWS\system32\drivers\mslldp.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Microsoft Link-Layer Discovery Protocol Driver
Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.


On Wed 2/10/2016 11:37:31 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021116-14640-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0xA (0x1, 0x2, 0x1, 0xFFFFF8000F2F2B87)
Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.


On Wed 2/10/2016 11:28:50 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021116-15453-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF80290B0D580, 0xFFFFD000232E3DC0, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.


On Wed 2/10/2016 5:24:52 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021016-20421-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF8018D103283, 0xFFFFD0002153CC30, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.


On Tue 2/9/2016 10:51:05 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\021016-19390-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32kbase.sys (win32kbase!DC::bSetDefaultRegion+0xF7)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF961CC070907, 0xFFFFD000250D1FA0, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:\WINDOWS\system32\win32kbase.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Base Win32k Kernel Driver
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.

Както виждате това са крашовете от последните няколко дни. Предвид горенаписаното, моля ако имате идея или съвет да го споделите.

Благодаря за вниманието и отделеното време. GL HF :)

Редактирано от Tom33
0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Като гледам тоя ферман отгоре освен чиста инсталация най лесно ще стане . Той е минал от 8 на 8.1 и после към 10 и май се е омазала работата . За активацията не се притеснявай ако сега се е активирал . И при чиста инсталация ако е пак така остава варианта 8.1 .

 

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Човека е написал че после е направил чиста инсталация на уин 10 и проблема пак го има. Според мен да се върне на осмицата и да пробва дали ще е същата мъка.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

С Windows 8 и 8.1 нямам абсолютно никакви проблеми, освен че интерфейса ме дразни до безумие и по необясними причини имам нисък fps на някои игри. Лошото е че по-голмата част от драйверите нямат поддръжка на Windows 7 иначе с удоволствие бих се върнал на нея.

@Yanush Както съм написал по-горе, тези проблеми са налични и след чиста инсталация. :(

Ако все пак някой има някакъв съвет или предположение, бих бил щастлив да го сподели. :)

Редактирано от Tom33
0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

За този син екран win32kbase.sys  пише, че може да се причини от KMS активатор. Но май само с махане на активатора няма да стане, а трябва да направиш чиста инсталация и след това да използваш друг активатор. За този  win32kfull.sys , че трябва да деинсталираш всичко в Device Manager, което има жълт триъгълник с удивителен. За този  mslldp.sys в един от форумите пише, че дъното му ASUS не се понасяло с десетката. Ти не знам с какво дъно си. За този  ntkrnlmp.exe пише, че трябва да спреш това  Intel Smart Connect technology. Ти си с i7, така че вероятно го имаш.

А за най-първия, на който пише unknown виж това видео https://www.youtube.com/watch?v=4AsoPeXr3Uo . Като Driver Verifier Manager се отваря от Command Prompt/WindowsPowerShell като администратор и пишеш това verifier и натискаш ентър. отваря ти се прозорец, на който избираш най-долната отметка и останалото го правиш по видеото.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

За първото, не ползвам активатор имаше опция преди да активираш Windows 8 по скайп с метод предоставен от тук с който получих легален ключ. За второто нямам аболютно нищо за което да не излиза че има драйвер или да се води като неразпознато устройство, за третото става въпрос за латоп, Intel Smart Connect technology нямам инсталиран.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Поста ми е редактиран, погледни го отново.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Скрито съдържание

Мерси, направих гореописано но получавам. No setting were changed.

edit: показва че : Randomized low resources simulation не е включено

Редактирано от Tom33
0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване