Автомобилът, който имам/искам, защо?

14 мнения в тази тема

Публикувано


Имам Ford Mondeo '97 1,8i с LPG.
Плюсове:
Голяма кола, с голям багажник. 
Парното е яко и идва бързо. 
Моята конкретно е височка и минавам през невероятни места. 
Климатикът също работи добре. 
Разход:
- 7,5/100 газ извънградско
-13/100 газ градско в София (без околовръстното и Цариградско шосе) 
Старая се да карам по ограниченията. 

Минуси:
Дърт, много дърт Форд. 
Скапани материали в купето, леко спъната в по - ниски обороти, май са умрели няколко коня. 
Сравнително скъпа поддръжка. 


Искам да имам:
Peugeot 607, 2.2i LPG. Много харесвам фейслифта, обаче хептен няма оферти. Голямо е, по - евтина поддръжка от форда и по - ново. 
Гледах Mazda 6, но много ръждясва шасито (за купето не ми пука). Иначе е страхотна и е Евро 4 (по - нисък данък)

Вие сте.

3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Искам да имам Honda или Nissan, за модели не съм мислил, защото едва ли ще стигна до покупка, ще си поддържам текущата докато умре на пътя по причини, които вероятно само аз изповядвам. А именно - по-стара кола - много по-малко проблеми и по-евтина поддръжка. Новите автомобили са пълни с електроника и колкото и да комфортни и мощни и пълни с екстри и гъзарии се чупят изключително лесно, което не е изгодно за един беден българин. Залагам на посочените модели защото са здрави и подходящи за нашите пътища. Не бих си купил френски автомобил, защото те не са :). Дачиите са вече масови по нашите пътища, не мога да кажа колко са здрави, иначе със сигурност са евтини като поддръжка и изглеждат супер добре.

4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

текущата

А каква е текущата? 

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Имам BMW X3 2.0D. Разход на дълъг път - около 7-7.5 литра. Разход градско - около 10 литра.
Плюсове: Здрава кола, без забележки по външен, вътрешен вид и техническо състояние. Голям багажник, висока и с добра проходимост при зимни условия.
Минуси: Вече остарява - 2005-та година е. От екстрите има само навигация, асистент за спускане по наклон и следене налягането на гумите. Няма парктроник, електрически седалки, камера за задно виждане.
Бих искал да я заменя с Peugeot 3008, задължително - дизел, след 2016-та година, за да е с новият фейс отвътре и отвън, или отново с BMW X3 2.0D след 2015-та година и с повечко екстри. Лошото е, че BMW-то се предлага само с автоматични скорости (не намирам с ръчни), а аз не съм фен на "автоматите". Предпочитам "ръчките".

Редактирано от mario1961
3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Имам Ауди А6 96 г., 2.5 tdi. Кръстил съм я Спаска. Името идва от ламята Спаска. По принцип като я карам лекичко е много добра душа, обаче като и дам газ и виждам на огледалото как от ауспуха излизат двайсетачки. 

Като желание предпочитам по-нова Спаска (може и Спас), стига само да е Ауди.

Редактирано от Пламен Тодоринов
3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Мазда 3, 2004 година

105 коня, 1,6 бензин.

Влюбих се в нея още като я видях да се продава !!! Има някак си по-различно излъчване от някои коли !!!

Двигателят  не е пипан !!! Работи като оса - безшумно. 

Ако един ден реша да си взема кола ще бъде пак Мазда /най-вероятно 6 - ца/ или Хонда .

Карал съм немски автомобил, но японеца няма равен /стига да случиш на двигател, защото тогава жална ти майка ! :ag:/

2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Като се пенсионирах през 2014г. си купих Mitsubishi Pajero Pinin, 2.0, GDI, super selekt. За човек, който има проблеми с опорно-двигателния апарат е много добро решение. Прав се качваш, почти прав слизаш. Зимата не съм закъсвал, дори съм изтеглял коли от снега. Много съм доволен от джипчето. Ето го и него:

 

 

mitsubishi nunev.jpg

4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Дака, темата ти е малко безсмислена, без да се обиждаш. Ще събереш десетки мнения и всички ще са за различни марки автомобили. Общо взето българина избира автомобил по малко странни критерии. Най-често трябва да е голяма, да изглежда яко и да е нова :). Аз лично не разбирам избора на коли тип "катафалка", но това си е мое мнение. Не разбирам и предубедеността към определени марки, въпреки че това отношение няма как да се обоснове, защото не почива на никакви факти. Така че каквото и да избереш ще е според това какво те кефи като визия и ще е в много малка степен какво реално притежава марката като издържливост и цена за поддръжка. Това е моето мнение.

п.п. Не харесах избора на коли на коментиралите в темата :ag:

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Предполагам, че няма да се обиди, защото тази тема е част от желанието му да /разцъка, раздвижи/ форума, грубо казано, освен от теми свързани с  заглавието на форума, като започна от часовниците, колите , та чак може и  да стигнем до всички материални достижения на съфорумците. Това е според мен породено от чувството му за хумор, както и навлизането му в дебрите на психологията, а не безмислено създадена тема. Това ме накара да се включа в коментарите по темите. Не съм му адвокат, но ако греша, да ме опровергае.  :)

3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Баба Зафка,домашният трансформър.

Опел Зафира А 2,2 DTI OPC Line 2004г.,през 2013г. се изръсих доста пара за нея,тъкмо колкото за една скромна такава от следващият модел

Плюсове:Ааадски много място.За секунди се превръща от стандартен 5-местен ван/комби в 7-местен или в 2-местен товарен.Системата за подредба на вътрешното пространство Flex7 на Опел е голям кеф.Като модел е много предпочитан от големи семейства и все повече Зафири виждам по-пътищата.Скромна поддръжка и непретенциозен автомобил.Дизелака 2,2 е може би единственият сполучлив опит на Опел да направят дизел.Те са майстори на бензиновите,този дизел им се е получил.Разхода варира в големи граници,зависи от карането-от скромните 6,5/100 през лятото смесен разход,с лекота достига над 8 на магистрала/зимно време.И бяга проклетницата,по принцип не съм фен на гонките,ама като я напънеш и не се замисля до 180.Като цяло,е много рядко срещано изпълнение.За други марки/модели някои от нещата са стандартно,тук се гордея с екстри,които не съм виждал в други Зафири-фабричен кожен салон с подгряване,фабрично ДВД/телевизия,навигация(не питайте за карта :ag:),спортен волан,фабричен спортен тунинг OPC,който много я отличава от морето безлични Зафири.

Минуси:Евтинджос и пластмаса!Не предлага лукс.Комфорта е на ниво.Много клати-като висок автомобил,в завоите ляга с една идея повече-поредното доказателство,че не е за динамично шофиране.Като ван и със ситеми за местене/сгъване на седалки,голяма аларма е в салона-все нещо дрънчи,тракат пластмасарии,шумна е.Беше ми изтекъл фреона,април месец беше,с тези големи джамове няма такъв втори парник на света.Оранжерия ти казвам.Не искам да знам какво е лятото без климатроник.И зимата без парно.

За големи семейства със скромен бюджет я препоръчвам.А колко къмпинг оборъдване е пренесла няма да ви казвам...

20180607_112444_HDR.jpg

20180716_210522.jpg

DSC_0008.JPG

DSC_0080.jpg

DSC_1307.JPG

IMG_2117a.jpg

IMG_2124.JPG

IMG_2602.JPG

 

Искам джип,пикап.По възможност с хард-топ.Да го блъскам по язовири и гори.Заимата да си карам спокойно.Че тая Зафира хич я няма зимата горката.

Митсубиши Л200 или Форд Рейнджър ме устройват напълно.Не ме вълнува да е нов/лачен.Искам бойна машина.

Редактирано от Чопаков
4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Дака, темата ти е малко безсмислена, без да се обиждаш. Ще събереш десетки мнения и всички ще са за различни марки автомобили. Общо взето българина избира автомобил по малко странни критерии. Най-често трябва да е голяма, да изглежда яко и да е нова :). Аз лично не разбирам избора на коли тип "катафалка", но това си е мое мнение. Не разбирам и предубедеността към определени марки, въпреки че това отношение няма как да се обоснове, защото не почива на никакви факти. Така че каквото и да избереш ще е според това какво те кефи като визия и ще е в много малка степен какво реално притежава марката като издържливост и цена за поддръжка. Това е моето мнение.

п.п. Не харесах избора на коли на коментиралите в темата :ag:

Ъъъъ, аз съм избрал. Не търся мнение. Беше ми интересно да разбера кой по какво се увлича.

Така и не разбрах каква е твоята кола. 

Иначе, предпочитам голяма кола защото сме 4 души с габарита на възрастни. Понякога возя майка ми и баща ми или тъста и тъщата. Заедно с моето семейство. 

Хайде набутай във фолксваген поло 6 човека, тежащи 500 кила! 

Не на последно място е сигурността, едно е да седиш в кола 2 тона с предница метър и половина, друго е в голф. 

Показателна е катастрофата с Лютфи местан. 

Та, каква кола имаш/караш? 

3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Ford Mondeo седан 2005г.

2.0 16v duratec 146 коня с газов инджекцион

разход : 8.5 извънградско и 12 градско в пловдив

Имал съм 7 форда преди този и всичките дизели :D

Доволен съм от този, добра возия, не много скъпа подръжка и малко се чупи (дуракоустойчив)

Искам по-нов форд мондео ама това е за сега :D

3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено


Винаги ми е било трудно да избирам кола... Нямам предпочитания, само към Опелите съм малко с предубеждение. И напоследък се оправдават - синът ми има такова чудо на техниката.

Така че, критерият ми е са парите. Виждам колко мога да дам, почвам търсене в мрежата (основно в града, където живея), набелязвам 4-5 и отивам да ги видя. Така и си купих последната, за която допреди това не знаех че съществува като модел - Митсубиши Спейс Стар. То пък се улучи много добра кола. И с евтина поддръжка, макар и общоприетото схващане, че японците са скъпи откъм части. Вече няма такова нещо, части бол. А и си е простичка, няма излишни екстри и електроника, дето да ти скъсят живота като се развалят. Като вдигнеш капака - място колкото искаш! Не като някои,  да се чудиш как да си смениш една тъпа крушка на фара... Почти с всичко можеш сам да се справиш. Стига ръцете ти да не са в г.з.

В общи линии - доволен! Сега ме е обхванала малка мания по ъпгрейди - LED крушки навсякъде, борд таблет с навигация и други екстри. Дреболии, ама си е гъдел. Да трепя излишното време, когато имам...

4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

БМВ 320 д-на кратко солиден, здрав автомобил, с безотказна машина и мощност 150 кс. Способен е да вдигне 210 км/час за доста кратко време, а на трета , при рязко даване на газ ми се замътва главата от ускорението. Разход на гориво 4.3 л/100км при умерено каране (90-100км/ч). Освен хвалбата искам да споделя нещо много важно за всички водачи. Тази кола има един много ценен прибор-разходомер на гориво. Благодарение на него се научих да карам много икономично. И така-движа се с 95км и той отчита разход 5л/100. Леко намалявам газта да падне скоростта до 90 км, в това време разходът пада с 2 (два) литра. Говорих с много специалисти и те потвърждават това явление като специфично за всички автомобили-и за бензиновите. И така, шофьори, намаляте газта с 5% и разходът пада с 30. Ако често се сещате за това правило на пътя, няма начин да не усетите разликата.

 Сменям масло на две години, защото пробегът за година е половината от живота на маслото. Стриктно спазвам предписаните масла, особено за трансмисията.

https://i.imgur.com/yVTZ1Nc.jpgyVTZ1Nc.jpg

3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване